Buhalterinė apskaita

Mes suprantame, kad jūsų verslas jums svarbiausias

Skiriame ypatingą dėmesį kiekvienam savo klientui, nes suprantame, kad Jūsų verslas jums svarbiausias. Jeigu ir Jūs norite patikimo žmogaus komandoje – kreipkitės.
Dirbame su Nano ir Lobasoft buhalterinėmis programomis, tačiau, jeigu įmonės vedama buhalterija yra Butent, Optimum, Rivilė, B1 – galime jungtis ir dirbti su šiomis programomi

Buhalterinė apskaita yra procesas, kuriuo organizacijos finansinės transakcijos yra įrašomos, tvarkomos ir atspindimos finansinėse ataskaitose. Šis procesas yra svarbus verslo veiklos valdymui, nes jis užtikrina tikslų finansinės informacijos pateikimą, reikalingą sprendimams priimti, bei ir užtikrina teisinius reikalavimus. 

Pagrindinės buhalterinės apskaitos funkcijos apima:

  1. Įrašų laikymas: Kiekviena finansinė transakcija, kaip pavyzdžiui, pardavimai, pirkimai, grynaisiais pinigais atlikti mokėjimai ir pan., yra įrašoma buhalterinėje apskaitoje.

  2. Ataskaitų parengimas: Buhalterinė apskaita leidžia parengti įvairias finansines ataskaitas, tokiu būdu suteikiant vadovams, akcininkams, bankams ir kitoms suinteresuotosioms šalims informaciją apie įmonės finansinę būklę ir veiklą.

  3. Mokesčių deklaracijos: Buhalterinė apskaita taip pat susijusi su mokesčių deklaracijų rengimu ir pateikimu valstybinėms mokesčių institucijoms.

  4. Finansinių operacijų kontrolė: Buhalterinė apskaita padeda kontroliuoti finansines operacijas, užtikrinant jų teisėtumą, tikslumą ir atitiktį įmonės politikai.

Buhalterinė apskaita gali būti vykdoma rankiniu būdu arba naudojant specialią buhalterinės apskaitos programinę įrangą. Šiuolaikinės technologijos ir programos dažnai supaprastina šį procesą, tačiau svarbu suprasti pagrindinius buhalterinės apskaitos principus ir taisykles norint užtikrinti teisingą ir patikimą finansinį ataskaitų paruošimą. 

Kiekvienai mažai, vidutinei ar didelei įmonei reikalinga buhalterinė apskaita ir teisingas jos vedimas, todėl labai svarbu savo komandoje turėti gerą, patikimą ir kompetetingą šios srities specialistą – buhalterį ar samdyti buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę.

Į mus gali kreiptis įmonės, kurioms reikalingas pilnas ar dalinis buhalterinės apskaitos tvarkymas:

-Darbuotojų fiksuota darbo užmokesčio apskaita (DU apskaičiavimas, ataskaitos Sodrai ir VMI)

-Darbuotojų suminė darbo užmokesčio apskaita, komandiruotės ir kt. (DU apskaičiavimas, dienpinigių apskaitymas, ataskaitos Sodrai, VMI ir kt.)

-Personalo dokumentų ruošimas (darbo sutartys, įsakymai, DU pažymos, vykdomieji raštai ir kt.)

-Banko apskaita

-Kasos apskaita (KPO, KIO ir kt.)

-Elektroninis kasos aparatas

-Gautų sąskaitų apskaitymas

-Sąskaitų išrašymas

-iSAF ir FRO600

-iSAF ir FRO600 tikslinimas dėl pavėluotai gautų dokumentų

-Kitų deklaracijų ir ataskaitų teikimas valstybinėms institucijoms

-Transporto ir kuro apskaita

-Sandėlio apskaita

-Ilgalaikio turto apskaita

-Finansinių ataskaitų paruošimas, pateikimas į RC

-Kitų dokumentų apskaita

-Konsultacijos dėl naujausių mokestinių ar teisinių pasikeitimų ir naujovių.

Mūsų klientas renkasi, kokių jam paslaugų reikia. Kiekviena paslauga turi savo nustatytus įkainius, tad klientai moka tik už tas paslaugas, kurių jiems faktiškai reikia. 

Mūsų didžiausias prioritetas suformuoti pasitikėjimą, todėl kiekviena paslauga turi nustatytą įkainį, kurio pagalba kiekvienas mūsų klientas gali įsivertinti būsimus kaštus. Jeigu norite tiksliau sužinoti, kiek jums gali kainuoti buhalterinės apskaitos paslaugos, susisiekite su mumis ir pateiksime jums asmeninį pasiūlymą. 

 

 

Buhalterinė apskaita būtina verslui 

Kiekvieno, net ir labai mažo, verslo sėkmės pamatas yra teisinga ir tvarkinga buhalterinė apskaita. Gaukite tik jūsų įmonės poreikius tenkinantį pasiūlymą bendradarbiavimui. 

Konsultacijos reikalingos tiems, kurie buhalterinę apskaitą valdo patys arba turi buhalterį savo komandoje. 

Konsultacijų metu atsakomi visi klientui rūpimi klausimai, pateikiami sprendimai ir patarimai geriausiai tinkantys kliento vykdomai veiklai. 

Konsultacijos vykdomos tiek gyvo susitikimo metu tiek nuotoliniu būdu.

Konsultacijos trukmė iki 1 valandos.

Konsultacija gyvai – 40 €.

Konsultacija nuotoliniu būdu – 30 €.

Konsultacijos suteikiamos visiems be išimties. Į mus gali kreiptis ir individualią veiklą vykdantys asmenys. Taip pat asmenys, kuriems reikalingos vienkartinės paslaugos. 

Jeigu po konsultacijos klientas patiki savo buhalterinės apskaitos tvarkymą mums, konsultacija suteikiama nemokamai*. 

*Paslauga suteikiama nemokamai kai pasirašoma bendradarbiavimo sutartis. T.y. už konsultacija sumokama, o vėliau suma išminusuojama iš pirmosios sąskaitos už suteiktas to mėnesio paslaugas.

Norite pradėti naują veiklą? Galime padėti registruojant įmonę.

Įmonės registravimas dažnai vyksta pas tam tikrą teisinės šalies instituciją, kurioje reikia pateikti atitinkamus dokumentus ir mokėti įstatymų numatytą mokestį. Sėkmingas registravimas suteikia įmonei teisėtą teisinį statusą ir galimybę vykdyti verslą.

Proceso metu nustatomos pagrindinės įmonės charakteristikos, tokios kaip nuosavybės forma, atsakomybė už skolas, valdymo struktūra ir kt. Tai taip pat leidžia įmonei gauti oficialų įmonės kodą, kuris reikalingas verslo operacijoms, mokesčiams ir kitoms administracinėms procedūroms.

Įmonių registravimas nuo 190 €

Konsultuotis su buhalteriu naudinga

Konsultacijos su buhalteriu gali padėti išvengti finansinės apskaitos klaidų, mokestinės apskaitos klaidų ar net teisinių klaidų. Konsultacijų metu aptariami visi geriausi buhalterinės apskaitos tvarkymo sprendimai jūsų verslui.

Tai gali būti susiję su įvairiais veiksniais, tokių kaip nepakankama finansinės atskaitomybės priežiūra, nesuderinama arba nevykdoma finansinė dokumentacija.

Kai verslininkas perka įmonę, kurioje nebuvo vykdoma buhalterija arba jos nebuvo tinkamai vedama, tai gali kelti įvairių problemų. Tokioje situacijoje gali būti sunku įvertinti tikrąją įmonės finansinę būklę, nes nėra tikslios informacijos apie įmonės turto ir įsipareigojimų vertę, pajamas, išlaidas ir kitus svarbius finansinius rodiklius.

Verslininkui, norinčiam įsigyti įmonę, svarbu atidžiai išnagrinėti įmonės finansinę būklę, gauti visas turimas finansines ataskaitas, suprasti, ar yra skolų ar teisinių įsipareigojimų, ir vertinti, kiek laiko ir pastangų prireiks, norint atkurti tinkamą buhalterinę apskaitą. Tai padės išvengti neaiškumų ir nenumatytų finansinių sunkumų ateityje.

Kiekvienas verslas privalo turėti tvarkingą buhalterinę apskaitą. 

Galime perimti apleistos buhalterijos vadybą, ar tai atlikti vieną kartą, kad jūsų komanda galėtų toliau dirbti su tvarkinga apskaita. Atliekame visus buhalterinės apskaitos darbus už praėjusį laikotarpį.

-Organizuojame trūkstamų dokumentų ir įrašų tvarkymą;

-Ruošiame ir teikiame trūkstamas finansines ataskaitas bei deklaracijas;

-Taisome neteisingai apskaičiuotus ir klaidingus įrašus;

-Atliekame kitus būtinus buhalterinius veiksmus;

-Užtikriname finansinės atskaitomybės tikslumą ir parengiamumą.

Perpirkote verslą su apleista buhalterija?

Kai nuperkama įmonė, kurioje nebuvo vykdoma buhalterija arba ji nebuvo tinkamai vedama, tai gali kelti įvairių problemų. Tokioje situacijoje galima kreiptis dėl apleistos buhalterijos tvarkymo. 

Kaip pradėti darbą kartu su mumis?

Prieš pradėdami bendradarbiavimą, kartu išsiaiškiname lūkesčius, esamus ir būsimus darbus, užduotis buhalteriui ir svarbiausia – iš karto numatome paslaugų kaštus. 

Įvertinkite finansinių darbų kiekį

Apžvelkite kokius finansinius darbus perduosite mums, paskaičiuokite kiek ir kokių finansinių operacijų įvyksta įmonėje.

Išsirinkite paslaugų paketą

Atsižvelgę į savo verslo poreikius, pasirinkite jums tinkamiausią bendradarbiavimo paketą. Jeigu tokio nėra – pasiūlymą paruošime skirtą tik jums.

Susisiekite su mumis

Susisiekite ir pradėkime bendradarbiauti jau šiandien!

Ką apie mus sako mūsų klientai

Ypatingas dėmesys klientui. Kruopštumas. Atidumas. Aukščiausia darbo kokybė. Esu be galo patenkinta pasirinkus Jolanta.

Vilma D.

Profesionalus darbas. Darbai atliekami laiku. Esu patenkinta mūsų bendradarbiavimu.

Vaida N.

Profesionalus darbas, naudingi patarimai visais finansinio pobūdžio klausimais. Savalaikis darbų atlikimas. Esu visiškai patenkintas mūsų bendradarbiavimu.

Eduardas G.